Afectacions al trànsit nocturn i greu accident d’un operari

Fins al 19 d’agost, només hi haurà un carril per a cada sentit de circulació entre les 22 i les 6h. El 31 de juliol a la nit, un treballador va patir greus ferides després de caure des d’un viaducte de sis metres d’alçada

El trànsit nocturn de la C-17, a la cruïlla amb la N-150, a l’alçada de l’accés al barri de Can Sant Joan, es veurà afectat fins al 19 d’agost per les obres de muntatge de les prelloses de formigó prefabricat sobre les bigues metàl·liques ja col·locades.

Les obres de col·locació de les prelloses sobre l’estructura dels dos viaductes de la rotonda van començar el 30 de juliol i afecten només el trànsit nocturn, en horari de 22 a 6h. En aquest tram es redueix de dos a un el carril de circulació, en sentit Vic i en sentit Barcelona, i es fa un pas alternatiu regulat per l’actual rotonda. Durant les nits es produeixen desviaments del trànsit, alternant-se les calçades laterals en funció de les actuacions per tal d’ubicar els camions de transport i les grues necessàries per a la hissada.

L’objectiu d’aquesta gran actuació és millorar l’actual encreuament amb semàfors entre la C-17 i la N-150, i que permet l’accés als barris de Vallbona (Barcelona) i als montcadencs de Can Sant Joan i Can Cuiàs, així com a la carretera que es dirigeix a Cerdanyola del Vallès. L’actuació la realitza l’empresa constructora ISOLUX-CORSÁN, sota la Direcció de TEC-4 Ingenieros Consultores, i la gestiona l’empresa pública Gestió d’Infraestructures, SAU (GISA).

Greu accident. El 31 de juliol a la nit un operari de carreteres va resultar greument ferit al caure d’un viaducte, a l’encreuament de les carreteres C-17 i N-150. El treballador, Antonio M.G., va caure des d’una altura de sis metres i va patir ferides greus, sent traslladat en una ambulància del Grup d’Emergències Mèdiques (GEM) a l’Hospital Vall d’Hebron de Barcelona amb pneumotòrax i costelles trencades. Els Bombers de la Generalitat van haver d’intervenir per socórrer l’accidentat.

Deixa un comentari