Atenció al client de Correus anirà al carrer Major mentre es facin obres a l’actual local

El personal de carteria de Montcada està enllestint avui el trasllat al nou local del carrer Montiu, 15

El personal de carteria de Montcada i Reixac començarà a treballar dilluns a les noves oficines del carrer Montiu, 15. Avui el local ja està però encara s’hi estan fent treballs de trasllat. L’alcalde de Montcada i Reixac, César Arrizabalaga (PSC), personal de Correus local i representants sindicals han fet aquest matí una visita a les noves instal·lacions, a la qual no hi ha assistit, però, ningú de la direcció territorial de l’empresa postal. L’obertura era molt esperada pels treballadors, que portaven dos anys reclamant el trasllat de seu, ja que l’actual, situada al número 12 del mateix carrer, té problemes d’espai. Ara, les 27 persones que treballaven en 100 m2 ho faran en 300, però l’objectiu és augmentar la plantilla en 4 ó 5 carters més.

Ahir a última hora els tècnics van solucionar el problema de distribució d’aigua que encara patia el local del carrer Montiu, que estava connectat a la boca d’incendis. L’alcalde i els representants sindicals han assenyalat aquest matí que, a partir d’ara, el personal treballarà en millors condicions i serà possible incrementar els efectius personals. El responsable de distribució de Correus a Montcada, Joaquín Prades, ha manifestat que el nou local era molt esperat perquè permetrà treballar en condicions òptimes i amb un sistema de distribució en caixers més operatiu.

Una vegada s’ha aconseguit obrir el nou local, ara és el torn de la remodelació del servei d’atenció al client, que es continuarà fent a les dependències del carrer Montiu, 12. Mentre es facin les obres de rehabilitació, està previst que els treballadors es traslladin provisionalment a un local de lloguer situat al carrer Major, al costat de l’estació de Portbou. El secretari general del sector postal de l’UGT, José Feijóo, ha avançat que les millores al servei d’atenció al client es faran en un termini molt més curt de temps que el trasllat de la carteria.

Seccions:
Etiquetes:

Deixa un comentari