El 010 desapareix i les trucades es faran a la centraleta del consistori
El canvi beneficiarà l’usuari, que no haurà de pagar el cost addicional de la trucada
A partir de l’1 de setembre, el servei d’atenció telefònica que fins ara s’ofereix a través del 010 deixarà de funcionar i les trucades per obtenir informació sobre el municipi s’hauran de fer a través del telèfon de l’Ajuntament de Montcada i Reixac, el 935 726 474, que ampliarà el seu horari d’atenció, passant a ser de 8 a 19h, de dilluns a divendres. En aquests moments quan es truca al 010 ja s’informa a l’usuari que el servei deixarà d’estar operatiu pròximament.
El canvi del número d’informació beneficiarà l’usuari, ja que la trucada es tarifarà igual que la de qualsevol telèfon fix i no s’aplicarà el cost addicional que té trucar a un d’especial com és el 010.
“Només canvia el número de telèfon; la ciutadania continuarà disposant d’un servei d’informació sobre Montcada i Reixac, al qual es podrà trucar per demanar dades com ara adreces, telèfons de contacte d’equipaments o empreses i, entre d’altres”, ha explicat la presidenta de l’Àrea Interna i responsable dels serveis d’atenció ciutadana, M. Carmen Porro (PSC). El 010 cada vegada atenia menys trucades, motiu pel qual l’Ajuntament s’ha replantejat la seva continuïtat.