El portal municipal aposta per potenciar l’administració electrònica

La portada mostrarà les notícies i actes destacats del dia i els tràmits, seccions i preguntes més freqüents

El portal municipal d’internet de Montcada i Reixac, El web montcada.cat incorpora novetats per continuar potenciant l’administració electrònica. El portal dóna ara més presència als serveis que ofereix l’Ajuntament i els tràmits que es usuaris poden realitzar.
Un altre canvi ha estat la modificació del format de la informació que apareix a la portada, il·lustrant amb imatges la notícia i l’acte més destacat del dia. D’altra banda s’estrenen tres noves seccions en portada: tràmits més demanats, seccions més consultades i preguntes més freqüents. Properament el portal municipal continuarà incorporant novetats com la instància electrònica que amb la signatura digital estalviarà als usuaris haver de desplaçar-se a l’Ajuntament. Des de montcada.cat es poden realitzar una dotzena de tràmits on-line amb l’administració local. El més demanat fins ara és el justificant d’empadronament. Però també es poden sol·licitar, entre altres, certificats d’empadronament, duplicats de rebuts, domiciliacions de rebuts, o autoritzacions per a ocupació de la via pública.

Seccions:
Etiquetes:

Deixa un comentari