Els premiats locals guanyaran un viatge formatiu a Londres

El període d’inscripció acaba el 4 de desembre

El regidor de Comerç, Joan Maresma, acompanyat amb els tècnics municipals durant la presentació del concurs d'aparadors de Nadal
Premsa Ajuntament

El 45è concurs d'aparadors que organitzen la Cambra de Comerç de Sabadell i els dotze ajuntaments de la seva demarcació, inclòs el de Montcada i Reixac, ja s'ha posat en marxa. Enguany, els premis que atorgarà l'Ajuntament montcadenc són una novetat, ja que els sis primers establiments guardonats al certamen rebran com a premi un viatge formatiu a Londres per tal de conèixer noves tendències comercials i de merchandising. Els responsables de botigues que vulguin participar al concurs tenen temps fins al 4 de desembre per formalitzar la inscripció, per mitjà del lliurament d'una butlleta degudament complimentada a la seu de la Regidoria de Comerç (Avinguda de la Unitat, 6) o a les oficines de Montcada Comerç (Generalitat, 5) o l'associació de comerciants de Can Sant Joan (Reixagó, 42). També es pot fer per fax (937 451 264) o per correu electrònic ([email protected]).

 

El regidor de Comerç, Joan Maresma, ha presentat el certamen aquest divendres, dia 21, en la inauguració d'un curs de manipulació d'aliments organitzat pel consistori, a la Casa de la Vila, al qual ha participat una cinquantena de persones, dividida en dos torns. 'Una ciutat és viva si el seu comerç és viu', ha dit Maresma, tot encoratjant els comerciants a participar al concurs d'aparadors i a les iniciatives que des del consistori s'impulsen per tal de dinamitzar el sector. Pel que fa al mecànica del concurs, les visites als aparadors dels establiments que hi participin, que han de tenir temàtica nadalenca, es faran del 9 al 19 de desembre, entre les 10 i les 14h i les 16.30 a 21.30h. Durant aquest horari, els establiments han de garantir que els aparadors es puguin veure i estiguin decorats amb els motius nadalencs.

 

La Cambra atorga un premi general al millor aparador valorat en 500 euros i diploma i un segon guardó, que consisteix en la realització d'un estudi de mercat per a l'establiment guanyador, valorat en 325 euros, i un diploma. Enguany hi ha una novetat, un premi per a la millor campanya nadalenca a les xarxes socials, que consisteix en una matrícula gratuïta al curs de màrqueting digital que ofereix la Cambra o un altre similar, valorat en 1.900 euros. Les persones que vulguin participar en aquest apartat han d'enviar, abans del 10 de gener, per correu electrònic ([email protected]) una memòria explicativa de la campanya, així com una explicació dels seus resultats.

Seccions:

Deixa un comentari