Empresaris del sector aprenen a treure rendiment de les xarxes socials

Una trentena de persones ha assistit a una jornada organitzada per Promoció Econòmica

Si avui dia, en el món empresarial, no disposar de web és no existir, mica en mica aquesta sensació s’anirà extrapolant a tenir presència o no a les xarxes socials de caire general o bé professionals. Amb aquesta base s’ha celebrat aquest dijous, 10 de febrer, una jornada sobre els beneficis que pot comportar per a un negoci fer servir aquestes eines al centre de serveis de la Ferreria, en el marc del programa de millora de la competitivitat que el departament de Promoció Econòmica està impulsant al polígon. “Les xarxes socials s’estan convertint en una eina important per al desenvolupament i la col·laboració empresarial”, ha manifestat a l’acte d’inauguració de la jornada l’alcaldessa de Montcada i Reixac, M. Elena Pérez (PSC). “Fa anys qui no tenia web no era ningú, ara també és fonamental tenir presència a les xarxes”, ha indicat el regidor de Promoció Econòmica, Joan Carles Paredes (CiU).

Una trentena de representants d’empreses amb seu al polígon ha participat a la jornada, dinamitzada per la consultoria Interface. El tècnic Xavier Ódena ha explicat que fer servir les xarxes pot comportar qüestions com relacions entre firmes, facilitar l’intercanvi d’informació, conèixer els professionals propers, trobar punts en comú entre els diferents negocis i poder donar difusió dels productes i serveis, entre d’altres. “És important tenir presència a Internet perquè el més habitual és que la gent busqui una empresa a través del Google”, ha indicat Ódena. Els assistents han conegut com funcionen xarxes com Facebook –més comuna per a l’ús personal però que també dóna opció a crear pàgines d’empreses– Twitter o bé de caire professional com Linkedin, Grera o Xing.

Deixa un comentari