Entitats i veïns participen a la reunió de treball per projectar una carretera integrada en l’entorn

La trobada es va fer en el marc del projecte de la xarxa europea Riconnect-Urbact, gestionat per l’AMB

Participants a la sessió de treball entre els quals hi havia polítics, tècnics i representants d'entitats així com veïns a títol individual
Premsa Ajuntament
Una de les taules de treball sobre l'N-150 que es va fer al Casino de Terra Nostra

Connectar l’N-150 amb Collserola, crear un itinerari des d’aquesta via fins al riu Ripoll i fins a la Torre Na Joana, la pacificació del trànsit, donar solució als horts il·legals, millorar el transport públic enfortint el servei d’autobusos, promoure l’ús de la bicicleta com alternativa de mobilitat, millorar la xarxa de clavegueram, protegir els elements patrimonials, instal·lar barreres naturals per reduir el soroll i la contaminació de la C-58 són algunes de les propostes de millora de l’N-150 i el seu entorn al seu pas per Montcada i Reixac, Ripollet, Cerdanyola i Barberà sorgides en el marc de la sisena sessió de cocreació del projecte Avinguda del Vallès-Riconnect. La trobada es va fer aquest dimarts, 28 de setembre, al Casino de Terra Nostra, amb la participació d’una vintena de persones. La sessió consistia a proposar accions concretes en matèria de mobilitat, amabilitat, inclusió i espais verds.

 

Visió de futur

Hem de repensar l’N-150 per tal que esdevingui una autèntica avinguda metropolitana amb propostes que es traslladaran a l’AMB avalades per processos participatius’, va explicar el president de l’Àrea Territorial de l’Ajuntament de Montcada i Reixac i vicepresident de Desenvolupament de Polítiques Urbanístiques de l’AMB, Jordi Sánchez (ERC). Les sessions de cocreació les duen a terme personal tècnic de diferents àrees dels quatre ajuntaments implicats en el projecte, així com representants d’entitats i veïnat a títol particular de les quatre localitats.

Avinguda del Vallès és un projecte de la xarxa europea Riconnect-Urbact, gestionat per l’AMB, que pretén que l’N-150 es redefineixi a escala més humana, tenint en compte la identitat local i repensant i integrant les infraestructures de mobilitat. El projecte també pretén eliminar l’impacte de les barreres del territori, desbloquejar oportunitats de regeneració urbana, promoure la mobilitat activa i el transport públic i millorar les continuïtats de la xarxa local així com millorar la qualitat de l’espai públic.

Seccions:
Etiquetes:

Deixa un comentari