ICV-EUiA demana la dimissió de l’alcaldessa per ‘cedir a les pressions dels germans Bustos’

La coalició també demana la dimissió del regidor d’Hisenda, Joan Maresma (CiU), per considerar que ha estat ‘còmplice’ de la contractació de Carmina Llumà

Òscar Gil i Mercedes Paredes, durant la roda de premsa feta aquesta tarda al local d'ICV
Laura Grau

La coalició d’ICV-EUiA, grup majoritari a l’oposició de l’Ajuntament, ha demanat aquesta tarda en roda de premsa la dimissió de l’alcaldessa, María Elena Pérez (PSC), per considerar que amb l’aixecament del sumari del cas Mercuri “queda palès que va prendre una decisió en funció dels interessos del seu partit i no de la institució ni del municipi que representa”, ha dit el responsable d’EUiA, Òscar Gil, en referència a la contractació de la directora de l’Area Territorial d’Urbanisme, Carmina Llumà. La presidenta d’ICV, Mercedes Paredes, considera que sigui quin sigui el final de la investigació, “queda demostrat que l’alcaldessa no va tenir voluntat suficient per fer front a les pressions dels germans Bustos i Daniel Fernández i, per tant, la seva continuïtat al front de l’Alcaldia no pot fer més que perjudicar el nostre municipi”.

La coalició va més enllà i també demana la dimissió del regidor d’Hisenda, Joan Maresma, per considerar “que ha estat còmplice d’aquest i altres processos irregulars engegats pel govern municipal, com l’operació de Valentine-Can Milans i el cas Viñals”, segons fa constar en el comunicat que ha fet arribar als mitjans de comunicació. La coalició no descarta la possibilitat de demanar més responsabilitats a altres regidors de l’equip de govern i també demana que es donin a conèixer tots els expedients de contractació que s’han fet a l’Ajuntament des que Pérez va arribar al càrrec.

Seccions:
Etiquetes:

Deixa un comentari