La nova oficina es posa en marxa demà acollint el servei de carteria

Una delegació de l’Ajuntament visitarà l’emplaçament demà a les 10.30h

La nova oficina de Correus de Montcada i Reixac (carrer Montiu, 15), acollirà a partir de demà, 16 de novembre, el servei de repartiment i distribució de la correspondència. En aquest local es farà el servei de carteria, mentre que l’atenció al públic es continuarà desenvolupant al local actual –al número 12 del mateix carrer– i a principi d’any es previst que es traslladi, provisionalment, a unes dependències del carrer Major, al costat de l’estació de tren de Portbou. La posada en marxa del nou local ha estat ben rebuda pels treballadors, l’Ajuntament i la secció postal del sindicat UGT, tot i que no estalvien crítiques pel retard de dos anys amb què l’empresa postal ha obert el nou espai. El que ara esperen tots els sector implicats és que es doti la plantilla de carteria de més efectius, per donar un servei òptim al municipi, que segons Ajuntament i sindicat, actualment és insuficient. Per donar la benvinguda als carters al nou emplaçament, una delegació municipal, encapçalada per l’alcalde de Montcada i Reixac, César Arrizabalaga (PSC), farà una visita institucional, a les 10.30h.

El nou local té unes dimensions de 420 m2, cinc vegades més gran que l’oficina que fins ara feia servir tota la plantilla, formada per 25 persones. Correus va adquirir aquest espai l’any 2005, amb l’objectiu de millorar el treball i ampliar la plantilla postal a Montcada. Aquest mateix matí, el director territorial de Correus, Manel Rey, i les autoritats municipals, han fet una visita privada a la nova oficina. De fet, el director de Correus a Barcelona va comunicar per carta a l’alcalde, a principi de novembre, que demà obriria la nova oficina, una vegada solucionats els problemes amb les empreses de serveis amb què Correus afirma que s’ha trobat durant tot aquest temps. “Els carters tindran un millor espai on poder treballar i a partir d’aquí ja podem exigir l’augment de la plantilla per donar servei a tots els barris del municipi, ja que actualment el repartiment és molt deficitari”, ha indicat l’edil. Arrizabalaga ha apuntat que zones com Can Pomada, Can Cuiàs, Mas Duran o els polígons industrials, entre d’altres, pateixen retard en l’arribada de la correspondència.

Durant més d’un any, representants de la secció postal de l’UGT i els treballadors han protagonitzat diferents actes de protesta per reclamar la posada en marxa de la nova oficina. Aquestes persones se senten, en part, responsables de la posada en marxa de la nova oficina i és per això que lamenten que a la visita a les instal·lacions d’aquest matí no se’ls hagi convidat. “El responsable de Correus ni tan sols s’ha dignat a demanar disculpes als treballadors pel retard en l’obertura del nou local”, ha manifestat el responsable de la secció postal de l’UGT a la comarca, Antonio Jurado. A més, els representants sindicals afirmen que l’oficina s’ha posat en marxa sense el servei de subministrament d’aigües correcte.

Seccions:
Etiquetes:

Deixa un comentari