La Unió de Consumidors oferirà atenció directa, registre i gestió de queixes i reclamacions
El servei de l’OMIC que hi havia al Centre Cívic Can Cuiàs deixarà de funcionar per manca d’usuaris
La Unió de Consumidors de Catalunya i l’Ajuntament han signat un conveni per millorar els serveis oferts als ciutadans des de l’Oficina Municipal d’Informació al Consumidor, l’OMIC, i iniciar programes nous. Dilluns vinent, a les 12h del migdia, l’alcalde, el socialista César Arrizabalaga, i el president de la Unió, Francisco Martínez Hervás, faran la signatura protocol·lària de l’acord.
La Unió de Consumidors oferirà atenció directa, registre i gestió de queixes i reclamacions, a més de col·laborar en l’organització de programes d’educació i formació en consum. El servei s’oferirà tots els dies laborables de 3 a 7 de la tarda, els dilluns; i de deu del matí a dues del migdia, de dimarts a divendres. D’altra banda, el servei de l’OMIC que hi havia al Centre Cívic Can Cuiàs deixarà de funcionar per manca d’usuaris. De tota manera, els veïns del barri podran deixar les queixes sobre consum a l’administrativa del Punt d’atenció de l’equipament, que la farà arribar a l’OMIC.