Les errades detectades en el rebut de l’IBI es poden resoldre via telefònica o telemàtica

L’Ajuntament ha informat que hi ha hagut un problema en el traspàs de la informació del Padró del cadastre a la Diputació, organisme que ha passat a gestionar el cobrament de l’impost

Les persones que hagin detectat errades en el rebut de l'Impost de Bens Immobles (IBI) les poden subsanar posant-se en contacte amb l’Organisme de Gestió Tributària (ORGT) de la Diputació a través del telèfon 932 029 802, enviant un correu a l’adreça electrònica [email protected] o presentar un escrit a través del registre telemàtic.

Segons ha informat el consistori, el problema rau en el traspàs d'informació del Padró del cadastre, que és competència del Ministeri d'Economia i Hisenda, a la Diputació en el primer any en què aquest organisme ha passat a gestionar el cobrament de l'Impost de Béns Immobles (IBI) ha provocat fins ara més de 200 reclamacions. El rebut s'ha enviat a antics titulars, alguns ja difunts, motiu pel qual aquestes liquidacions han hagut de ser anul·lades i tornades a tramitar. 

Seccions:
Etiquetes:

Deixa un comentari