L’Oficina del Consumidor alerta d’un possible frau en la revisió del gas
En poblacions veïnes s’han detectat intens per provocar un canvi de companyi sense el coneixement dels clients
L'Oficina Municipal d'Informació a les persones consumidores (Omic) de Montcada i Reixac alerta la ciutadania que vagi amb compte amb les revisions del gas al seu domicili. En poblacions veïnes s'han detectat intens de frau en les revisions d'instal·lacions de gas a les llars. Hi ha determinades comercialitzadores que aprofiten que Naturgy ha iniciat la seva campanya de revisió per presentar-se a les cases dient que venen en nom seu, quan en realitat el que pretenen és que l'usuari faci un canvi de companyia.
S'ha de tenir en compte que el personal de Naturgy que es personin als domicilis no demanaran cap dada personal ni factura ni oferiran cap descompte, només sol·licitaran una signatura conforme han fet la revisió del subministrament del gas. Gas Natural Fenosa és coneixedora que altres comercialitzadores estan fent servir el seu nom de forma fraudulenta. La forma amb què aquesta empresa comunica a la seva clientela que el seu personal passarà a fer la revisió obligatòria dels cinc anys és amb una carta que els arriba al seu domicili i, posteriorment, amb avisos als edificis.
L'Omic de Montcada i Reixac també recomana als usuaris que es fixin bé en la documentació que els aporten les persones comercials, no només la seva acreditació i recorda que el pagament de la revisió del gas mai es fa efectiu en metàl·lic sinó que s'inclourà en la factura posterior al control. Davant de qualsevol dubte, es pot contactar amb l'Omic al telèfon 935 726 474 o al correu electrònic [email protected].