Les multes als propietaris de gossos perillosos es tramitaran de forma més ràpida
A partir d’ara, serà la Junta de govern i no el Ple la que resoldrà els expedients sancionadors en aquesta matèria
Un altre dels punts inclosos en l’ordre del dia de la sessió plenària de gener va ser la delegació de competències del Ple en la Junta de govern per resoldre els expedients sancionadors en matèria de gossos perillosos.

“Les infraccions poden ser molt greus i hem de garantir una millor agilitat en la tramitació sancionada, i passar de ser mensual a setmanal“, va destacar l’alcalde, Bartolo Egea (PSC). Al cens municipal, existeixen 4.200 gossos, 336 dels quals són de raça potencialment perillosa.
El punt es va aprovar amb els vots favorables de tots els grups municipals, a excepció de Vox es va abstenir. El president de l’Àrea de Seguretat Ciutadana, David Zambrana (PP), va anunciar durant el ple que Policia Local començarà aviat una campanya “intensiva” per “perseguir accions incíviques dels propietaris d’animals en la via pública i en els parcs”.