Ple extraordinari per aprovar el nou cartipàs municipal

L’ordre del dia també inclou el règim retributiu dels regidors i dels grups municipals

El Ple Municipal celebra aquest dijous una sessió extraordinària per aprovar el nou cartipàs, que inclou les retribucions de l’alcalde i els regidors, la constitució dels grups municipals i la junta de portaveus, la formació de les comissions informatives permanents i el nomenament dels representants de la corporació en òrgans col·legiats. El Ple començarà a les 18.30 h a la Sala de Plens de la Casa de la Vila i serà retransmès en directe per laveu.cat i el canal YouTube de La Veu.

Coincidint amb el Ple del cartipàs, el grup d’En Comú Podem ha presentat a l’Ajuntament una instància demanant explicacions sobre la figura del nou assessor amb què compta el govern municipal, “una persona membre del PSC que accedeix diàriament a les dependències municipals, despatxos i sales de reunions, però és aliena a l’equip de govern electe i el grup municipal socialista”, diu al seu comunicat, on també demana conèixer què pensen els sindicats d’aquesta situació “anòmala” per als comuns.

Resposta del govern

Per part de l’executiu, el comunicat d’ECP s’ha rebut amb sorpresa pel fet que, segons la portaveu del PSC, Nani López, cap membre del grup municipal dels comuns havia demanat fins ara informació al respecte. “Volem fer constar que aquesta persona a la qual es refereix ECP és un consultor del grup socialista que no rep cap remuneració ni dona directrius o instruccions a treballadors”, ha indicat López tot assenyalant que tant Recursos Humans com Secretaria de l’Ajuntament així com els sindicats han estat informats al respecte.

Seccions:
Etiquetes:

Deixa un comentari