Cinc montcadencs, en llistes per a les eleccions generals
Sumar-En Comú, ERC, Junts i Vox incorporen polítics locals a les seves candidatures
Les llistes a les eleccions al Congrés i al Senat que es faran el pròxim 23 de juliol compten amb presència de polítics locals, tres dels quals són regidors de l’Ajuntament. Laura Campos, exalcaldessa del municipi i actualment cap de l’oposició és la número 1 per Barcelona al Senat de Sumar-En Comú.
Un altre edil montcadenc, Gerard Garrido, va com a número 18 per Barcelona al Congrés a la llista d’ERC que encapçala Gabriel Rufián. Economista de professió, Garrido va ser durant el darrer mandat municipal el president de l’Àrea Econòmica del consistori.
També per ERC, Joan Josep Nuet, opta en el número 6 de la llista per Tarragona. L’exdiputat republicà al Congrés Joan Josep Nuet, exlíder d’EUiA, i, ara, de Sobiranistes, força aliada d’Esquerra, ha estat el darrer any com a director general de Relacions Institucionals de la Generalitat.
Santiago Hernández, l’únic representant de Vox a l’Ajuntament, es presenta com a número 26 de la seva formació per Barcelona que lidera Juan José Aizcorbe.
També va en una altra llista al Congrés l’alcaldable de Junts a les passades eleccions municipals, Montse Sánchez, que és la quinzena de la candidatura que encapçala Míriam Nogueras. Sánchez va ser regidora en l’oposició del 2016 al 2019.