Un total de 26.067 montcadencs poden exercir el seu dret a vot a les eleccions d’aquest diumenge
Els comicis al Parlament compten amb cinc candidats locals: Eva García (PP), Laura Campos (ECP), Gerard Garrido i Joan Josep Nuet (ERC) i Santiago Hernández (Vox)
Un total de 26.067 electors del municipi estan cridats a les urnes aquest diumenge amb motiu de les eleccions al Parlament de Catalunya. La ciutadania podrà triar una de les 16 candidatures que s’hi presenten –les vuit que actualment tenen representació al Parlament i vuit més que opten a entrar-hi. Precisament, quatre de les que ja hi són compten amb representants montcadencs a les seves llistes.
Segons les enquestes, una de les millors posicionada és Eva García, número 8 del PP per Barcelona, qui opta a tornar a ser diputada per sisena vegada, càrrec que va ostentar des del 2003 al 2015.
També ocupa el número 8, però a la llista de Sumar-En Comú, l’exalcaldessa i actual cap de l’oposició a l’Ajuntament, Laura Campos, qui es presenta per primera vegada al Parlament. En llocs més endarrerits es troben, com a representant d’ERC, Gerard Garrido (37) i Joan Josep Nuet (tancant la llista), mentre que Santiago Hernández, regidor de Vox és el número 31 de la candidatura per Barcelona.
Les meses electorals estaran distribuïdes als col·legis electorals habituals: Can Tauler, Casa de la Vila, CEIP El Turó, Centre Cívic La Ribera, IES La Ribera, CEIP Reixac, CEIP Elvira Cuyàs, IES Montserrat Miró, CEIP Mitja Costa, CEIP El Viver i Centre Cívic Can Cuiàs. Com a novetat en aquests comicis es recupera les instal·lacions de l’AV Font Pudenta (passatge Hug de Montcada) que substitueixen l’INS La Ferreria.
La Veu de Montcada farà el seguiment de la jornada electoral al municipi a través del portal de notícies ‘laveu.cat’ i les seves xarxes socials.