Renfe estrena un servei de retorn de bitllets si els trens arriben amb retard

El “Devolució Xpress” el podran fer servir els usuaris que pateixin un retard de 15 minuts en endavant

Renfe va posar en marxa el servei “Devolució Xpress”, amb el qual els usuaris que arribin amb més de quinze minuts de retard al seu destí rebran gratuïtament un nou bitllet del mateix recorregut. Aquest servei es desenvoluparà en dues fases. La que ja és en marxa suposa la devolució immediata d’un bitllet de les mateixes característiques i al setembre s’iniciarà la segona fase, en la que els afectats hauran de donar a Renfe les seves dades personals i rebran un val amb el que podran obtenir un bitllet que podran fer servir en el termini d’un mes.

El director de Rodalies de Barcelona, Miguel Ángel Remacha, va explicar que Renfe ampliarà a més d’una vintena el número d’estacions amb cap d’àrea i amb més personal per poder procedir a aquest servei. Segons càlculs de l’empresa ferroviària, el 2% dels viatgers de Rodalies es veuen afectats per incidències de certa rellevància amb demores de 14,4 minuts de mitjana al mes. Fent els càlculs a un euro per bitllet, Renfe calcula invertir un màxim de 200.000 euros al mes per donar resposta a les reclamacions. El servei “Devolució Xpress” tindrà efecte a les cinc corones en què Renfe divideix l’Àrea Metropolitana de Barcelona.

Seccions:
Etiquetes:

Deixa un comentari