Augmenten les queixes a l’OMIC sobre telefonia i hipoteques

L’oficina municipal va experimentar un augment del nombre d’usuaris, amb 1.487 persones ateses

L’Oficina Municipal d’Atenció al Consumidor (OMIC) va experimentar durant el 2013 un augment del nombre d’usuaris, arribant a la xifra de 1.487 persones ateses, 19 més que l’any anterior. Pel que fa a la xifra de reclamacins gestionades, l’OMIC n’ha tramitat 336, 81 més que el 2012. Segons fonts municipals, l’increment es deu a una major conscienciació dels consumidors en quant als seus drets com a resultat de les campanyes de sensibilització.

 

Els sectors que més reclamacions tenen per part dels consumidors són els que fan referència a la telefonia, amb 176, seguit de les queixes relacionades amb les entitats bancàries i les hipoteques, amb 31. Enguany, en tercer lloc se situen les reclamacions a companyies elèctriques, amb 26 consultes. Les queixes interposades a comerços s’han situat en quarta posició, amb 19. El 15 de març se celebra el Dia Mundial dels Drets del Consumidor. L’oficina de l’OMIC es troba a la Casa de la Vila i l’horari d’atenció al públic és dilluns, de 10 a 13h i de 15 a 19h; de dimarts a divendres de 8 a 15h.

Seccions:

Deixa un comentari