La constructora de les obres de la LAV prendrà mesures per pal·liar les molèsties al CEIP Font Freda
L’empresa construirà un mur de separació que actuarà com a barrera acústica i habilitarà un espai per al pati de preescolar
La constructora que està duent a terme les obres del túnel de la Línia d’Alta Velocitat (LAV), al costat del CEIP Font Freda, ha assegurat a les famílies dels alumnes que, a partir d’ara, els treballs més propers al centre es faran durant la nit i al juny, quan els infants només vagin a classe al matí, començaran a la una del migdia.
Representants de la constructora i tècnics municipals van assistir ahir a l’assemblea que va convocar l’AMPA davant la preocupació de les famílies per la proximitat de grues de grans dimensions al col·legi i a la qual no va assistir cap representant de la direcció. L’empresa també es va comprometre a construir un mur de quatre metres que actuï com a barrera sonora, un passadís d’accés a l’escola bressol i a habilitar un espai al pati per als alumnes de preescolar diferenciat de la resta de cursos de primària.
La reunió d’ahir va servir per donar resposta a la preocupació de les famílies que el 21 d’abril van denunciar a la Policia Local la presència d’una grua al costat del pati de preescolar. Aquesta queixa va anar acompanyada d’altres, com ara el volum de soroll que causen les obres i l’incompliment d’alguns dels compromisos que havia adoptat la constructora quant a l’adaptació d’un espai alternatiu per al pati de P-3, P-4 i P-5. Fruit de la denúncia l’Ajuntament va ordenar la paralització de les obres en el sector més proper a l’escola.
El president de l’AMPA, Juan Carlos Molina, ha manifestat que, després de la reunió els pares estan més tranquils, encara que supervisaran de ben a prop que els compromisos adoptats es duguin a terme.