La telefonia centra les consultes de l’Omic

El servei, situat a la Casa de la Vila, va atendre 1.314 consultes i va cursar 270 reclamacions

L’Oficina Municipal d’Informació al Consumidor (Omic) de Montcada i Reixac va atendre al 2010 un total de 1.314 consultes i va cursar 270 reclamacions, una xifra lleugerament inferior a la del 2009, que va ser de 1.382 consultes i 432 expedients. L’any passat es van disparar les atencions arran els problemes que van detectar els usuaris amb motiu del canvi de facturació de la tarifa elèctrica. La telefonia continua sent el tema pel qual més gent s’acosta al servei (26% dels casos) i també destaca l’elevada quantitat d’usuaris que hi van per consum elèctric i assegurances.

La principal recomanació als usuaris és que es mirin molt bé la lletra petita i que vagin molt amb compte amb el que contracten”, ha destacat la regidora de Salut Pública i Consum, M. Carmen González (CiU). L’edil ha aprofitat per instar la ciutadania a que reclami quan té algun problema: “Sovint ens queixem però no anem més enllà, s’han de formalitzar les demandes perquè els consumidors tenen els seus drets i s’han de complir”. Per tal de gestionar les peticions relacionades amb els lloguers i les comunitats de propietaris, l’Omic manté el conveni amb la Cambra de la Propietat Urbana de Cerdanyola. L’Omic està situada a la tercera planta de la Casa de la Vila (Major, 32) i atén de 8 a 15h de dimarts a divendres i de 10 a 13h i de 15 a 19h els dilluns.

Seccions:
Etiquetes:

Deixa un comentari