Les cinc associacions s’uneixen per premiar la clientela

La campanya rep el nom ‘Comprar a Montcada i Reixac té premi’

Representants de les associacions de comerciants que participen en la campanya
Silvia Díaz

Al voltant de 220 comerços de tot el municipi participen a la campanya ‘Comprar a Montcada i Reixac té premi’, una iniciativa amb la qual les cinc associacions de comerciants legalment constituïdes a la localitat pretenen potenciar les vendes aquest Nadal i premiar la fidelitat de les persones que confien en els establiments locals per fer les seves compres en aquestes dates. L’any passat, la campanya la van dur a terme conjuntament Montcada Centre Comerç (MCC), Can Sant Joan i Mas Rampinyo i enguany s’hi afegeixen Can Cuiàs i Montcada Nova-Pla d’en Coll.

Els cinc premis principals són una motocicleta, una televisió panoràmica de 32 polzades, una bicicleta de muntanya, un telèfon mòbil iPad i una nit d’hotel per a dues persones, gentilesa de l’Hotel Ciutat de Montcada. També se sortejaran vals de 50 euros per comprar a qualsevol establiment adherit a les associacions de comerciants. Els tiquets –se n’han imprès un total de 100.000 –es començaran a distribuir el 2 de desembre entre les persones que comprin a les botigues que donen suport a la campanya, que finalitzarà el 7 de gener. El sorteig tindrà lloc el 8 de gener a l’Auditori Municipal, a les 11h. Per amenitzar la jornada hi haurà un espectacle a càrrec de l’escola de dansa Eva Nieto.

Accions particulars. L’MCC regalarà 20 vals de compra de 200 euros a bescanviar en compres en establiments associats. Els guanyadors seran les persones que tinguin els 20 números posteriors de la grossa de Nadal, el sorteig de la qual és el 22 de desembre. Amb el suport de l’Esplai Sesa, el 23 de desembre l’MCC fa un Tió de Nadal a la plaça de l’Església, d’11 a 14h i de 17 a 20h.

Seccions:
Etiquetes:

Deixa un comentari