L’MCC posa en marxa el ‘Montcatapes’, una nova iniciativa per promocionar els establiments locals
Els bars participants vendran tapes a 2 euros durant els caps de setmana de juliol
L’associació Montcada Centre Comerç (MCC) posa en marxa aquest dijous una nova iniciativa, el Montcatapes, per promocionar els establiments locals. Hi participen 9 bars i restaurants de la localitat, que vendran tapes al preu de 2 euros. Els bars segellaran en un llibret editat per l’MCC les tapes que consumeix cada client, sortejant un lot de productes entre les butlletes completades, que s’hauran de lliurar al local de l’associació, al carrer Doctor Buxó, 14. Els consumidors també podran puntuar les diferents tapes per escollir-ne la millor, que s’endurà un diploma de reconeixement. Els bars participants són La Poma, l’Àpat, Bar Manhattan, Danubio, Granja Cuervo, Bar Colón, Baviera, Cafè d’Itàlia i Deja Vu. A la guia informativa s’inclou una fotografia i una descripció de cada tapa, a més d’un mapa amb la ubicació de l’establiment. El llibret es pot aconseguir a totes les botigues associades a l'MCC a partir de dijous vinent.