L’OMIC es trasllada dilluns vinent a una nova oficina situada la Casa de la Vila
El servei dóna atenció als consumidors sobre els seus drets i tramita reclamacions i denúncies
L’Oficina Municipal d’Informació al Consumidor (OMIC) començarà a funcionar dilluns vinent en una nova ubicació a la Casa de la Vila. Aquest canvi respon a les necessitats d’ampliació del servei, fins ara situat a l’edifici central de l’Ajuntament (a la imatge). L’horari d’atenció serà de dimarts a divendres de 10 a 14h i els dilluns de 15 a 19h. Els usuaris també s’hi podran adreçar a través del telèfon 93 565 11 22 i de l’adreça electrònica [email protected].
L’OMIC proporciona atenció directa als consumidors sobre l’exercici dels seus drets i rep denúncies i reclamacions, actua com a mediador i du a terme campanyes d’informació i orientació. En concret, s’hi poden adreçar consultes sobre serveis bancaris, domèstics, habitatge, assegurances, alimentació, electrodomèstics, automòbils, serveis a domicili, neteja, tèxtil, serveis turístics, bars i restaurant i sobre l’euro.