Montcada Centre Comerç fa un balanç positiu del primer any de gestió de la junta presidida per Míriam Asbert

Aquest any, l’entitat té previst repetir el format de la Fira de Comerç de l’any passat i recuperar el ‘Montcatapa’, una ruta de tapes per bars i restaurants de la ciutat que es va fer el 2016

Enguany, l'assemblea anual de l'MCC s'ha fet un diumenge al matí per promoure l'assistència d'associats
MCC

Montcada Centre Comerç, amb prop d’una vuitantena d’establiments associats, va celebrar aquest diumenge al Cafè Colon la seva assemblea anual per fer balanç del 2018 i avançar les iniciatives d’aquest any. La nova junta, presidida per Míriam Asbert, s’ha mostrat satisfeta del seu primer any de gestió al capdavant de l’entitat. “Hi ha hagut força participació a les propostes que hem organitzat. Anem fent petits canvis per millorar i tenir més presència entre la ciutadania, ha comentat Asbert, qui ha valorat molt positivament l’última edició de la Fira del Comerç i de l’Aigua que, per primera vegada, totes les activitats es van concentrar en un sol dia. La presidenta de l’MCC ha avançat que enguany es manté el mateix format, tot i que no hi haurà les actuacions en horari nocturn, ja que la propera edició coincideix amb la final de la Champions League. “Al llarg de tota la jornada portarem noves activitats, tant per a infants com per adults, i mantindrem les que van tenir molt bona acollida l’any passat. També ens hem plantejat la possibilitat de posar una pantalla gegant per seguir el partit de futbol”, ha indicat Asbert.

L’MCC també s’ha marcat com a objectiu d’aquest any recuperar el ‘Montcatapa’, una iniciativa va tenir lloc al mes de juliol del 2016 per promocionar els bars i restaurants de la ciutat adherits al projecte. En total, hi van participar 11 establiments que van oferir tapes al preu de 2 euros. Els clients que van tastar totes les tapes i van omplir el llibret amb els segells de cada bar que acreditava que van provar les 11 tapes de la ruta van entrar en un sorteig de tres vals de compra de 100 euros per gastar a les botigues associades. Hem d’acabar de concretar com serà el format de la propera edició”, ha explicat la presidenta de l’entitat, que durant aquest any també té previst fer un ‘marketplace’, una botiga online que permeti als establiments associats mostrar les seves novetats i ofertes.

D’altra banda, en el marc del projecte Aprenentatge-Servei (APS) de l’escola La Salle, un grup d’alumnes està realitzant un treball de recerca sobre la història i l’activitat de cada comerç associat, que es donarà a conèixer a través de les xarxes social de l’MCC.

Seccions:
Etiquetes:

Deixa un comentari