Reconeixement a dos agents de la Policia Local per un operatiu conjunt amb Mossos
Adam Fernández i Xavier Sicart van participar en la detenció de dos atracadors a una entitat bancària de Can Cuiàs
Dos agents de la Policia Local, Adam Fernández i Xavier Sicart, han rebut sengles felicitacions pel seu paper en l’operatiu conjunt fet amb Mossos d’Esquadra que va truncar l’intent d’atracament d’una entitat bancària de Can Cuiàs el passat mes de setembre.
El reconeixement es va fer al Teatre Municipal el passat divendres en el marc de la commemoració del Dia de les Esquadres, un acte organitzat per l’Àrea Bàsica Policial de Cerdanyola, a la qual pertanyen els mossos de les localitats de Montcada i Reixac, Cerdanyola, Ripollet, Badia i Barberà del Vallès. El cap de la Policia Local, José Manuel Martín, també va rebre un obsequi institucional en reconeixement de la col·laboració entre els dos cossos policials.

L’alcalde de Montcada, Bartolo Egea, va intervenir- a l’acte elogiant la tasca dels dos cossos: “Mossos i la Policia Local són imprescindibles dins la comunitat com a agents impulsors d’una convivència pacífica”. El regidor de Policia Local, David Zambrana, també va assistir-hi.
La cerimònia va comptar també amb les paraules del periodista montcadenc de successos i crònica judicial, Carlos Quílez, i l’actuació de músics de l’escola de música Giravolt, de Montcada i Reixac.