Una aplicació mòbil permetrà fer tràmits i gestions i informar de problemes a la via pública

Està previst que entri en funcionament durant el primer trimestre de 2025

Els usuaris podran informar en temps reals sobre incidències a la via pública
Rafa Jiménez

La futura APP de ciutat permetrà a tota la ciutadania accedir des del telèfon mòbil, d’una manera senzilla i accessible, a tota la informació local i els serveis municipals. Aquesta nova plataforma, que es presentarà durant el primer trimestre de 2025, “ vol convertir-se en una xarxa local de comunicació, interacció i participació“, segons ha explicat l’alcalde, Bartolo Egea, a La Veu.

“A més a més, permetrà fer tràmits i gestions, així com informar d’incidències a la via pública, reservar estacionament a la zona taronja, rebre alertes i notificacions o formalitzar inscripcions i reserves en esdeveniments, entre d’altres”, ha afegit la regidora de Transparència i Bon Govern, Dámaris Sánchez (PSC),

La futura eina vol convertir-se en una xarxa local de comunicació, interacció i participació Premsa Ajuntament

Una eina comunitària

L’eina permetrà dissenyar espais per crear comunitats que desitgin formar part del projecte. En aquest sentit, s’està treballant perquè les entitats i els comerços locals puguin tenir el seu propi espai per aparèixer en un directori i generar una nova via de comunicació i contacte amb els usuaris. “La ciutadania tindrà tràmits i servies en sol clic i fomentarà una relació més directa i transparent entre l’administració i la població”, ha subratllat Sánchez.

La nova APP podrà integrar els continguts que l’Ajuntament publica actualment a les xarxes socials i a la seva pàgina web perquè tota la informació pugui arribar a la ciutadania a través d’un únic canal d’una manera fàcil i directe. La previsió és que aquesta aplicació es pugui presentar durant el primer trimestre de 2025.

Deixa un comentari