En marxa les obres de la segona fase de remodelació del carrer Montiu

El tram comprès entre Bogatell i Pasqual quedarà tallat al pas de vehicles i vianants mentre durin les obres, al voltant de dos mesos

El carrer Montiu està tallat al pas de persones i vehicles des de Bogatell fins a Pasqual
Fotos: Laura Grau

Aquesta setmana han començat les obres de la segona fase del carrer Montiu destinades a crear una plataforma única entre l’escola El Turó i la Casa Larratea, pacificant l’entorn del centre educatiu. Mentre durin els treballs, aproximadament dos mesos, el tram comprès entre Bogatell i Pasqual romandrà tallat per a vehicles i persones. Tampoc no es pot circular pel carrer Sant Lluís que s’ha destinat a emmagatzemar material de l’obra. Per facilitar la mobilitat, la circulació per l’illa que comprèn Elionor i Colon ha passat a ser circular, canviant el sentit del tram entre Bogatell i Pasqual, que ara és en direcció a Can Sant Joan.

Pel que fa a la primera fase de pacificació del carrer Montiu, entre Generalitat i Bogatell, les obres estan gairebé enllestides, només falta fer les connexions elèctriques del nou enllumenat, tasca que correspon a la companyia.

La primera fase de Montiu ja està pràcticament enllestida

Rampa entre Colon i Guadiana

També estan en marxa des del passat 10 de febrer les obres de construcció d’una rampa per a vianants per accedir al pas soterrani que connecta el carrer Colon amb Guadiana, per sota de les vies de tren. L’actuació es fa en el marc de les obres del soterrament de l’R2 i serà l’alternativa per als vianants un cop es tanqui provisionalment el pont que va des del carrer Major fins a Rocamora, una mesura necessària per valorar l’estat de l’estructura centenària.

Deixa un comentari