Incidències greus a l’R4 de Rodalies per un robatori de cable
Durant el 2023 s’han registrat 151 robatoris o intents de robatori de coure a Catalunya
L’R4 recupera a aquesta hora de la tarda el servei després del robatori de cable aquest matí entre l’Arboç i els Monjos que ha provocat retards de 20 minuts La incidència s’ha detectat al vol de les vuit del matí i fins a un quart de dues no s’ha solucionat. Ara la companyia informa que es restableix la circulació amb una recuperació progressiva dels horaris.
Tendència a l’alça
Durant el 2023 s’han registrat 151 robatoris o intents de robatori de cable (especialment coure) a Catalunya, el que representa el 42% del total del conjunt del país. La província més afectada és Barcelona, que registra 105 successos l’any 2023, el triple que al 2022.
Afectacions dissabte a l’R2
Un robatori de coure ahir també entre les estacions de Granollers Centre i Mollet Sant Fost va provocar retards i la supressió d’un tren aquest dissabte al matí, segons han informat fonts de Renfe. La incidència ha provocat la circulació per via única entre les 5.25 hores i les 11.15.
La via 1 ha estat tallada tot aquest temps, mentre que per la via 2 es deixaven passar trens. S’ha hagut de suprimir un tren de Rodalies i 13 més han acumulat retards d’uns 14 minuts de mitjana. A més, 10 trens de Mitja Distància han circulat amb retards d’uns 10 minuts.