Els infants de l’Escola d’Art Municipal exploren el món dels somnis en la mostra de fi de curs

L’exposició, formada per més d’una cinquantena d’obres, es podrà visitar a la Casa de la Vila fins al 4 de juny

La sala plena, amb motiu de la inauguració de la mostra dels infants de l'EAM
Fotos: Laura Grau
Exposició de final de curs de l'Aula d'Art Municipal

Els infants de l’Escola d’Art Municipal han explorat el món dels somnis amb motiu de l’exposició de final de curs titulada ‘Oníric, el somni de la raó’, inaugurada ahir la tarda a la Casa de la Vila. Alguns alumnes s’ha inspirat en reconeguts pintors surrealistes com Magritte, Chagall o Chirico, mentre que d’altres han acudit a la seva imaginació.

“Tots han treballat molt i han fet una gran feina”, va dir durant la inauguració el professor de l’escola, l’artista Maese Pérez, qui va explicar que els infants acostumen a enllestir els quadres en un parell de sessions perquè es cansen de seguida de pintar en cavallet, acostumats a fer-ho sobre una taula. “Nosaltres els ajudem en el tema del color i els hi proposem barreges”, va afegir Pérez, qui també va felicitar les famílies dels alumnes per apostar per l’educació artística en una societat tan economicista.

El regidor de Cultura i Patrimoni, Albert Carandell, i l’alcalde, Bartolo Egea, van elogiar la creativitat dels alumnes i els van animar a cultivar la seva vena artística. La mostra dels infants es podrà veure fins al 4 de juny. A partir del 5, serà el torn dels alumnes joves i adults de l’escola, que també exposaran obres sobre el món dels somnis i el surrealisme.

Deixa un comentari