La productora local Young Soul Studios fa la campanya publicitària de TikTok a l’estat espanyol

La directora de cinema de Montcada Maria Medinilla i el seu soci, Roger Grau, escriuen i dirigeixen 25 anuncis per a la nova xarxa social xinesa

Rodatge d'un dels anuncis a Terra Nostra el passat mes d'agost, amb Elena Prado a la claqueta
Laura Salas
El tàndem Maria Medinilla i Roger Grau, amb un dels premis obtinguts al Festiva de Cinema de Saragossa per a 'Nosotros' com a millor sèrie estatal 2019
Els dos realitzadors, durant un rodatge anterior a la pandèmia
Maria Medinilla i Roger Grau, en segon terme, durant el rodatge d'un dels anuncis per a Tik Tok, seguint els protocols anticovid per a rodatges segurs

La productora audiovisual de María Medinilla (Montcada i Reixac) i Roger Grau (Santa Perpètua de Mogoda), anomenada Young Soul Studios, ha estat escollida per la companyia xinesa TikTok per fer els anuncis de la seva nova campanya publicitària a l'estat espanyol, que pretén atraure un públic més adult a la popular xarxa social, amb més de 800 milions de seguidors a tot el món –especialment nens i adolescents.

Els dos cineastes i el seu equip han produït tota la campanya, des dels conceptes creatius fins al rodatge i la postproducció, una feina que van dur a terme entre juliol i final d'octubre de 2020, en plena pandèmia i seguint els protocols anticovid per a un rodatge segur. En total són 25 anuncis realitzats seguint la filosofia UGM, és a dir, com si fossin vídeos fets per l'usuari, i dividits en cinc categories per coincidir amb les mateixes de l'aplicació: ball, hashtags populars, situacions quotidianes, comèdia i tutorials.  Alguns dels anuncis promocionals s’han rodat a Montcada, concretament als barris de Font Pudenta i Terra Nostra. A l’equip també hi ha tres montcadencs més, l'ajudant de direcció Elena Prado, i Josep Maria Alejandre, Clàudia Vila i Arnau Riera, que han fet d'actors.

Maria Medinilla ha manifestat la seva satisfacció per ser la primera productora en fer directament una campanya per a TikTok Àsia des d'Espanya: "Suposa un pas molt important per a nosaltres com a petita empresa audiovidual, ja que ens dona una gran projecció a nivell internacional i ens permet aconseguir ingressos per continuar fent altres projectes de cinema". Alguns dels anuncis, els que no inclouen diàlegs, també es difondran per altres països com França, Portugal, Alemanya i Itàlia. La companyia xinesa també ha encarregat al tàndem Medinilla-Grau la producció de la campanya de Nadal.

Tot i que no s'ha constituït oficialment fins aquest any, la productora Young Soul Studios porta fent treballs audiovisuals des del 2013. En ficció, destaquen els curtmetratges 'Manuel' i 'Colgado' i la websèrie 'Nosotros', seleccionats i premiats en diferents festivals i concursos. En l'ambit publicitari, ha treballat per a marques com Atrápalo, Spotify, Mercedes, Audi i Burger King, entre d'altres.

 

Seccions:
Etiquetes:

Deixa un comentari