El CD Montcada inicia una campanya a les xarxes socials per implicar els aficionats

El club ha dissenyat nous cartells, diversos espots i un toon del tècnic

El toon del tècnic, Jordi Salvanya, protagonitza una part de la campanya del CD Montcada
Sílvia Alquézar
D'esquerra a dreta, Alberto Busquets, Modesto Sanchís, l'alcaldessa i el directiu Fernando Mateo

El CD Montcada va presentar ahir a la Casa de la Vila la campanya de màrqueting per a la temporada actual, que inclou diversos espots que promocionen l’equip de Primera Catalana, obra del creatiu montcadenc Alberto Busquets. Sota el lema ‘#Juegas?’, l’entitat busca oferir una imatge moderna amb la qual s’identifiqui l’aficionat. “Intentem transmetre un missatge directe en què els socis també formin part de les victòries de l’equip”, va dir l’autor dels anuncis. El CD Montcada també ha renovat el disseny dels cartells publicitaris dels partits, un dels quals inclou un toon del tècnic Jordi Salvanyà, que també fa de reclam als espots en vídeo. “Hem escollit la figura de l’entrenador perquè és una persona coneguda al futbol català que coneix bé casa nostra”, va manifestar el president, Modesto ‘Tato’ Sanchís, qui va comentar que l’objectiu de la campanya és incrementar la massa social de l’entitat, en l’actualitat amb 220 associats. “El CD Montcada es mereix més, esperem que us agradi i vingueu a veure els nostres equips”, va expressar el directiu, qui va recordar que el club verd ofereix els carnets més econòmics de la categoria.

L’actualitat del CD Montcada es pot seguir a través de les xarxes socials i el seu web. “Això genera massa social, enganxa”, va remarcar Busquets. A l’acte de presentació va assistir l’alcaldessa, María Elena Pérez, i el regidor d’Esports, Marc Rodríguez, tots dos del PSC.

 

Seccions:

Deixa un comentari