El Montcada rep un Ripollet asfixiat de punts
El derbi es perfila molt igualat, on els verds lluitaran per guanyar el tercer partit consecutiu a casa
Diumenge (12h), els verds volen emportar-se el derbi contra el Ripollet a l’Estadi, on s’espera igualtat davant d’un rival que arriba amb la necessitat de vèncer i sortir de la part baixa. El Montcada vol aconseguir davant de l’afició el seu tercer triomf consecutiu a casa. El davanter Paco Tamudo opina que l’equip veí no es mereix estar en el pou de Primera per la qualitat que atresora, “però no està tenint sort”, afirma.
“L’equip està bé, vam començar de forma irregular però el míster ha sabut trobar un equip sòlid”, explica un dels capitans, Paco Tamudo. El veterà jugador local, de 35 anys, opina que el punt fort del bloc és la defensa: “La pressió és clau perquè l’equip funcioni, encara que també tenim molt de perill en jugades a pilota aturada”, afirma. Tamudo admet que la concentració durant els 90 minuts és clau per no cometre errades en jugades d’estratègia, com les que van significar la derrota a Guíxols.
Confiança. “Les tres victòries ens han donat molta confiança després d’un inici irregular”, subratlla Tamudo qui reconeix que la seva veterania i la de Sergio se supleixen amb l’aportació del jovent: “Nosaltres contribuïm amb experiència i els més joves, amb la qualitat tècnica, la velocitat i la lluita”. Aquesta és la cinquena temporada de Tamudo al CD Montcada. Fa una valoració positiva: “Em trobo molt a gust, i no m’importaria seguir un altre any, encara que la temporada és molt llarga i no sabem el que pot passar”, apunta.