El FS Montcada encaixa la primera derrota a la lliga contra el Ràpid Santa Coloma (8-0)
Els montcadencs es van veure superats per un rival directe a la part alta de la taula
El primer equip del FS Montcada va perdre sorprenentment per 8-0 a la setena jornada de la Divisió d’Honor Catalana contra el Ràpid Santa Coloma, un rival directe, en un mal partit dels montcadencs, que es van veure superats en tot moment.
Aquesta derrota és especialment dura per com s’ha produït. A la primera part van encaixar quatre gols i, a la represa, els montcadencs no van saber reaccionar i van rebre quatre mésen només 3 minuts, del 36’ al 39’. El tècnic del FS Montcada, José Ibáñez, s’ha mostrat molt crític amb el seu equip. “No val ni podem buscar cap excusa. És un resultat contundent i hem d’analitzar per què vam perdre d’aquesta manera”.
No val ni podem buscar cap excusa. És un resultat contundent i hem d’analitzar per què vam perdre d’aquesta manera per poder remuntar contra el líder
José Ibáñez
Aquest resultat deixa el Montcada tocat i, segons Ibáñez, se centraran només a analitzar aquest matx per poder aconseguir la victòria del pròxim partit contra el líder amb 19 punts, el Spall Ciutat de Mataró, que jugarà aquest dissabte, al pavelló Miquel Poblet (18h). Els montcadencs es troben al tercer lloc, amb 16 punts.