El CD Montcada B serà equip de 3a Catalana la pròxima temporada

El filial del Sant Joan, que és segon, jugaria la promoció d’ascens si empata o guanya el Ripollet, el tercer, en el darrer partit de lliga

El CD Montcada B va celebrar l'ascens enlairant jugadors
Berta Barcons

El filial del conjunt verd va aconseguir aquest dissabte l’ascens de 4a Catalana després de sumar els tres punts directes per incompareixença del rival, els Diables Negres de Barcelona, en la penúltima jornada de lliga. L’equip que entrena Andoni Ortolá s’ha proclamat campió de lliga del grup 12 amb una gran temporada i espera arrodonir-la guanyant diumenge el Llano de Sabadell a domicili.

Ortolá, que no havia entrenat mai a 4a Catalana, s’ha mostrat satisfet pel títol de campió. “No és fàcil viure un ascens com a entrenador”, ha valorat tot destacant la qualitat de la plantilla, “és un equip molt molt bo per la categoria”, afegeix.

El Sant Joan B es juga l’ascens aquest dissabte contra el Ripollet

Les opcions del filial del Sant Joan romanen intactes, ja que ocupa la segona posició, gràcies a mostrar-se invicte durant tota la segona volta.L’equip va obtenir diumenge passat una gran victòria al camp del Lourdes (2-3). El darrer partit de lliga serà clau. Els de Can Sant Joan, segons a la classificació, reben a la Bombonera al Ripollet, que és tercer i que també té opcions de pujar. Amb un empat, jugaria la promoció a 3a Catalana a partit d’anada i tornada. El tècnic, Fran Roldán, ha reconegut que dissabte “juguem el partit més important de la temporada, portem una bona dinàmica i, tot i que l’empat és bo, sortirem a sumar els tres punts”.

Seccions:

Deixa un comentari