El Sant Joan es deixa empatar a la pròrroga al camp del cuer

La Unión no passa de l’empat amb l’últim classificat, tot i avançar-se en dues ocasions (2-2)

Derbi de l'anterior jornadad de lliga a la 'Bombonera'
Berta Barcons

“L’empat és un resultat dolent, hauríem d’haver sumat els tres punts”. Així va resumir el tècnic del Sant Joan, Daniel Sánchez l’empat al camp del Roses en l’últim segon de la pròrroga, al minut 100. El cuer del grup a Primera Catalana només havia sumat quatre punts en tota la temporada, un rival fluix que no ser proposar res en el joc, més enllà dels dos gols.

Óscar Muñoz va avançar La Unión en el minut 33 de partit, però només tres minuts després un xut fora de l’àrea d’Antonio Ruedas va sorprendre el porter Roger, marcant l’empat. Amb l’1-1 es va arribar al descans.

Així i tot, la competició et va regalant oportunitats, però hem d’augmentar el nivell i tancar abans els partits

Daniel Sánchez, tècnic de l’UE Sant Joan Atl.

Ja a la represa, Galde va ser expulsat amb targeta vermella directa i va alterar els plans. L’equip va jugar amb un jugador menys més de 20 minuts de partit i, així i tot, va continuar generant ocasions clares, amb tres pals, però sense l’encert final. Óscar Reche, que havia substituït Hugo en el minut 62, va tornar a avançar el Sant Joan, però en el minut 100 del temps afegit, un xut del Roses va deixar la pilota morta a l’àrea petita i va acabar tocant la mà a un defensa de La Unión. L’àrbitre va xiular un penal que va acabar el gol final de l’empat, un altre cop, d’Antonio Ruedas.

Daniel Sánchez a la banqueta de l’UE Sant Joan Atl.

“Tot i així, la competició et va regalant oportunitats, però hem d’augmentar el nivell i tancar abans els partits”, va afegir el tènic, Daniel Sánchez. L’Argentona, que va empatar al camp del Mollet, continua igualat a 35 punts amb l’UE Sant Joan Atl. com a colíders del grup 1r de Primera Catalana.

Seccions:

Deixa un comentari