El Sant Joan perd pistonada amb el tercer empat consecutiu (2-2)
Va anar a remolc en el marcador a Castellar en un camp ple de basalts d’aigua i passa a ser segon a dos punts del lider
“Vull felicitar l’equip pel seu gran esforç”, aquestes van ser les primeres paraules del tècnic Daniel Sánchez dissabte tot i sumar un nou empat al camp del Castellar. Un partit en què les condicions del camp per la pluja va dificultar el joc, però en què La Unión va ser competitiva, amb algunes accions desafortunades que van acabar amb els gols en contra
Els montcadencs van ser superiors en l’inici del partit amb tres ocasions clares abans que els local s’avancessin amb un gol de Marc Ruano en el minut 22. El xoc dels centrals del Sant Joan va deixar una pilota morta en pròpia àrea en una acció de mala sort que els castellarencs van aprofitar per marcar. Just abans de marxar al descans, l’àrbitre va assenyalar un penal a favor de la Unión que Marc Montejo va enviar als fons de la xarxa.

Però només començar el segon temps, una altra acció desafortunada va originar el segon gol del Castellar. En una acció des del lateral, l’esfèric es va frenar i va generar una pèrdua de pilota que va servir a Eric García per tornar a avançar el rival.
El Sant Joan va continuar portant la iniciativa fins que Víctor Bello va marcar el definitiiu 2-2 en el 68′. Els dos equips van tenir ocasions per ampliar el resultat en el tram final, sense encert final
La plantilla ha fet aquesta setmana autocrítica del moment de joc, on només ha sumat sis punts en les darreres sis jornades
Autocrítica
Amb els resultats d’aquesta jornada, el Sant Joan ha deixat de coliderar el grup 1r de Primera Catalana i s’ha situat segon amb 37 punts , a dos del lider, l’Argentona (39), que no va fallar en la seva vista a Roses.
La plantilla ha fet aquesta setmana autocrítica del moment de joc, on només ha sumat sis punts en les darreres sis jornades, amb dues derrotes, tres empats i una victòria, l’aconseguida en el derbi contra el CD Montcada. Ara l’equip tindrà un descans de 15 dies per la festivitat del Carnaval que ajudarà anímicament la plantilla. “Si competitnt amb aquesta actitud, segur que reapareixem a casa guanyant el Banyoles“, va assegurar Sánchez.