Els montcadencs del Racing Vallbona celebren l’ascens a Primera Catalana
El club veí compta amb una nodrida representació local, encapçalada pel tècnic Marc Rodríguez ‘Pitu’
El Racing Vallbona, amb una nodrida representació montcadenca, ha aconseguit aquest cap de setmana l’ascens a Primera Catalana, després de superar el CD Masnou als dos partits de l’eliminatòria. Al matx d’anada, els barcelonins van superar els del Maresme per 2-3 i, al de tornada, jugat ahir, van tornar a guanyar per 2-0.
L’equip està des del desembre del 2022 sota les ordres de l’entrenador montcadenc Marc Rodríguez ‘Pitu’, qui compta en l’equip tècnic amb dos montcadencs més: David Flores, com a segon entrenador, i Manel Retamero com a assistent. D’altra banda, a la plantilla hi ha un bon grapat de jugadors de Montcada ben coneguts per l’afició local. Es tracta d’Iker Martínez, Gerard Vendrell, Éric Sánchez, Dídac Martínez, Rubén Tardío i Iker Bermúdez.
“Ha estat una temporada perfecta, hem competit a un nivell molt alt. És un ascens històric per al barri”, assegura ‘Pitu’, qui seguirà la temporada vinent a la banqueta del Vallbona en la que serà la seva primera experiència a Primera Catalana. “És una categoria exigent en tots els aspectes, però hem de preparar-nos per adaptar-nos ràpid i competir al màxim”, assegura l’entrenador montcadenc.
La campanya vinent es podria viure un derbi entre el Vallbona i la UE Sant Joan Atlètic, que finalment no ha pogut aconseguir l’ascens a la Lliga Elit. “És una possibilitat, tot i que a nosaltres ens agradaria jugar al grup 1”, comenta el tècnic, on hi ha enquadrat un altre club local, el CD Montcada.