La golejada del Sant Joan arrodoneix la jornada festiva del club
La Unión va sumar una nova victòria contra el Torroella (3-0) que els torna a situar com a líders de grup
Tres gols de Víctor Pérez, Óscar Reche i Musta van donar la victòria dissabte contra el tercer classificat, el Torroella de Montgrí a la Bombonera en el dia de presentació de tots els equips de La Unión.
“Tenim un equip amb gran nivell, hem estat superiors defensivament els últims tres partits que han permès mantenir la porteria a zero”, va destacar el tècnic, Daniel Sánchez. En la part ofensiva, la plantilla va generar més ocasions que podien haver reflectit un marcador final més escandalós.
Els tres punts situen l’UE Sant Joan líder amb 27. L‘Argentona no va passar de l’empat al camp del Parets. “Els resultats d’aquesta jornada ens han anat bé, perquè obrim una bretxa de vuit punts respecte al tercer (Bescanó, Parets i Torroella tenen 19 punts).
Precisament, aquest cap de setmana, La Unión es desplaça al camp de l’Argentona, que està a només un punt dels santjoanencs. “Anirem a totes per desfer la igualtat i agafar més diferència abans de les vacances de Nadal”, ha afirmat Sánchez. El president del club, Óscar Pérez, ha subratllat que el primer equip està en un moment dolç després de posar-se líders. “Aquest any tornem a tenir l’objectiu de l’ascens”, ha insistit.
Presentació dels 14 equips amb prop de 200 jugadors
Durant tot el dia, el club va celebrar la seva festa anual que va culminar amb la presentació dels 14 equips de l’entitat i dels gairebé 200 jugadors abans del partit del primer equip. Inflables, partits i una paella de germanor per a 100 persones van ser les activitats destacades del matí i el migdia.
“L’objectiu esportiu de la base és continuar formant com a jugadors i transmetent valors com a persones”, va assegurar el seu president. Durant els parlaments, L’alcalde, Bartolo Egea (PSC) i el regidor d’Esports, Carles Vilalta (PSC), van destacar el projecte de la remodelació de la Bombonera abans del 2027. En els parlaments també va intervenir el patrocinador del club, la cimentera Holcim. El club va fer un reconeixement a l’anterior president, Dani Sosa.