Una Claudia Pina brillant fica el Barça a la final de la Supercopa

El partit es disputarà aquest diumenge contra el Real Madrid

Claudia Pina celebra un dels dos gols que va marcar contra l'Atléico de Madrid
FC Barcelona

Claudia Pina ha tornat a deixar palesa la seva genialitat. L’actuació de la futbolista local va ser determinant en la classificació del FC Barcelona per a la final de la Supercopa, que disputarà aquest diumenge (12 h) contra el Real Madrid.

Les blaugranes van superar aquest dimecres l’Atlètico de Madrid en semifinals per 3-0, amb dos grans gols de Pina. El primer va arribar a les acaballes de la primera part després d’una rosca perfecta a l’escaire esquerre de la montcadenca. El segon va tenir lloc al minut 73 en una falta lateral que la mateixa Pina va picar i, al primer toc, va aprofitar el refús de la defensa per engaltar un xut amb l’interior que ha acabat dins la porteria.

“Sempre intento estar preparada pel que necessiti l’equip, estic contenta perquè estem a la final”, va comentar al canal del FC Barcelona la montcadenca, que va ser escollida millor jugadora de la semifinal. L’altre finalista és el Real Madrid, que ahir va superar la Real Societat per 3-2.

Aquest és el primer títol que pot sumar aquesta temporada el conjunt blaugrana, que s’ha adjudicat les últimes tres edicions de la Supercopa. En total, n’ha guanyat quatre des que es va implementar el format de final a quatre.

Deixa un comentari