Pas de gegant de La Salle en la permanència a Primera Nacional

Els montcadencs guanyen a Palautordera per 33-36, però el femení perd a Sarrià per 22-21 en un matx amb polèmica arbitral

La Salle celebra la important victòria a la pista del Palautordera
Pere de Lamo

El CH La Salle ha fet un pas de gegant en la permanència a Primera Estatal, després de guanyar a la pista de l’Handbol Palautordera, un rival directe, per 33 a 36. Els montcadencs, al tretzè lloc amb 18 punts, han obert un avantatge de sis respecte al conjunt del Vallès Oriental, que marca la zona de descens al Grup D, amb 12 punts.

L’equip de David Ibarz va controlar el partit, que a la mitja part ja guanyava per 17 a 20. “Estic content amb el resultat i el joc de l’equip”, ha indicat Ibarz, qui ha destacat el bon treball defensiu, anul·lant els dos jugadors més golejadors del rival. El màxim anotador del partit va ser el montcadenc Josep Quirós, amb vuit gols.

El pròxim dissabte, La Salle rebrà al pavelló Miquel Poblet (20.15 h) la visita de la UE Sarrià, el cinquè classificat, amb 30 punts. Quan només falten sis jornades per al final de la lliga, l’objectiu dels lassal·lians és marxar amb els deures fets per les vacances de Setmana Santa. “Si aconseguim sumar quatre punts, ho tindrem pràcticament fet”, ha manifestat l’entrenador, qui ha reconegut la bona feina de la plantilla. “Dels últims deu punts, n’hem guanyat set. L’equip va cap amunt, necessitàvem temps perquè és un bloc jove i ara estan arribant els resultats”, ha explicat Ibarz.

Sènior femení

La Salle, encara amb moltes baixes per lesió, va encaixar la segona derrota consecutiva després de perdre a la difícil pista del Sarrià per 22-21 en un matx amb polèmica arbitral. “Una mala decisió de l’àrbitre en els últims segons ens va impedir disposar de l’última possessió per intentar l’empat”, ha destacat l’entrenador, Jordi Rubí, molt crític amb l’actuació del col·legiat.

El matx va ser força dur des del principi, amb un cert avantatge de les montcadenques, tot i que la primera part va acabar amb el resultat de 10 a 9. A la represa, es va mantenir la igualtat fins al final. “L’equip ho va donar tot, estic content amb la seva actitud”, ha destacat Rubí, tot afegint que “continuarem lluitant dins de les nostres possibilitats i esperem recuperar de mica en mica les jugadores lesionades”.

La Salle visitarà el pròxim diumenge (18.30 h) la pista de l’Igualada, que ocupa l’onzena posició, amb 14 punts. Després d’aquesta jornada, les locals han perdut un lloc a la classificació de la Lliga Catalana Argent i ja no es troben entre les tres primeres places que permeten l’ascens de categoria. El conjunt montcadenc es troba a la quarta posició, amb 35 punts, empatat amb el Vilanova del Camí, que és tercer. El Banyoles és segon, amb 37 punts, i el líder destacat és el Molins de Rei, amb 46.

Seccions:
Etiquetes:

Deixa un comentari