L’AE Can Cuyàs obté el segon empat consecutiu fora de casa

El conjunt de Sergio Santander va empatar a dos a la pista del VAlldetenes amb un gol de Kilian Henares a l’últim minut

L'AE Can Cuyàs tornarà a jugar a casa el pròxim diumenge contra el Caldes B
Sílvia Alquézar

L’AE Can Cuyàs va aconseguir endur-se aquest dissabte un punt de la seva visita a la pista del Valldetenes en un matx intens que va acabar amb empat a dos. El conjunt de Sergio Santander es va avançar en el marcador amb un gol de Kilian Henares al minut 11, però al 19 va neutralitzar l’avantatge el rival. Ja a la segona part, els locals van fer el 2-1 al minut 25 i, quan semblava que aquest seria el resultat definitiu, Kilian Henares va marcar el segon gol per al seu equip i en el seu compte personal al minut 39. "Ens està faltant rematar les ocasions. A la segona part, el rival va marcar a l'única oportunitat que va crear i, per contra, nosaltres vam fallar dos dobles penals. Aquestes errades es paguen en aquesta categoria", ha manifestat Santander.

El Can Cuyàs és el penúltim del grup 1 de Primera Divisió, amb 2 punts, aconseguits als dos últims partits fora de casa. Per la seva banda, el Valldetenes s’ha col·locat al quart lloc, amb 4. Els montcadencs rebran el pròxim diumenge la visita del Caldes B, a les 12.30h.

D'altra banda, el partit que havia de disputar el sènior femení del Can Cuyàs contra el Babar aquest dissabte es va suspendre a causa de l'aigua de la pluja acumulada a la pista. El matx es disputarà el 5 de novembre, a les 21h.

Seccions:

Deixa un comentari