El CER Mediterrània suma tres podis a les finals nacionals dels Jocs Escolars de gimnàstica rítmica

Noa Harmad es proclama campiona de Catalunya en l’aparell de cinta

Noa Harmad, al podi del Campionat de Catalunya
CER Mediterrània

El Centre Esportiu Rítmica Mediterrània, amb seu a Mas Rampinyo, ha fet un gran paper a les finals nacionals dels Jocs Escolars. El cap de setmana del 15 i 16 de juny, va tenir lloc la competició del nivell A a la població de Sant Jaume d’Enveja (Tarragona). El resultat més destacat va ser l’aconseguit per la cadet Noa Harmad, que es va proclamar campiona de Catalunya en la modalitat de cinta. D’altra banda, l’alevina Cloe Mijares va guanyar la medalla de plata en l’aparell de corda. En aquest nivell, també es va classificar per a la final Irene Flores, que va quedar en sisena posició.

Cloe Mijares va aconseguir la plata
CER Mediterrània

Nivell B

L’equip aleví del CER Mediterrània va quedar subcampió de Catalunya en el nivell B
CER Mediterrània

El Campionat de Catalunya es va disputar l’1 de juny a Igualada. En aquest cas, el CER Mediterrània va obtenir el seu millor resultat en la categoria de conjunt. L’equip aleví, format per les gimnastes Lucía González, Leyre Reyero, June Bonacho, Paula Sorando i Julia Laborda, es va penjar la medalla de plata.
En la competició individual, l’aleví Ainara Lozano es va quedar a les portes del podi en acabar a la quarta posició a la modalitat de mans lliures. D’altra banda, la cadet Marina Oller es va classificar al cinquè lloc en l’aparell de cinta, mentre que Noa Cabrera va acabar a la setzena posició a la prova de mans lliures en la categoria benjamí.
L’entrenadora del CER Mediterrània, Sílvia Martínez, ha fet un balanç molt positiu dels resultats. “Estem molt satisfetes i contentes perquè han fet una gran temporada”, ha destacat, remarcant l’esforç i el compromís de totes les gimnastes al llarg de tot el curs.

Estem molt satisfetes i contentes perquè han fet una gran temporada

Silvia Martínez, entrenadora

D’altra banda, el Club Gimnàstic La Unió de Mas Rampinyo també va comptar amb una gimnasta a la fase final del nivell B. La juvenil Verónica Lago va acabar en cinquena posició a la modalitat de cinta.

Deixa un comentari