Tretze podis de l’EN Montcada a la quarta jornada del Campionat Comarcal de natació

La competició va tenir lloc aquest dissabte al matí a la piscina de Montcada Aqua

Sortida d'una de les proves disputades aquest dissabte
Berta Barcons

La piscina de Montcada Aqua va acollir el passat dissabte la quarta jornada del Campionat Comarcal de natació, que organitza el Consell de l’Esport Escolar del Vallès Occidental Sud (CEVOS) amb el suport dels ajuntaments de la demarcació. La jornada va ser un èxit de participació i de públic. En representació de Montcada i Reixac hi va participar l’EN Montcada, gestionada des del complex esportiu del Pla d’en Coll.

El club local va aconseguir els resultats més destacats en les proves de relleus mixtes de 4 x 50 lliures a les categories cadet i juvenil, que es van classificar en primera posició. En individuals, també van pujar al més alt del podi l’aleví Marc Hernández i el cadet Guillem Castiblanques, a la prova dels 50 metres esquena i 100 m braça, respectivament.

D’altra banda, en segona posició es van classificar l’infantil Jan Grau als 100 metres esquena, el cadet Sergi Teruel als 100 metres esquena, el cadet Sergio Rodríguez als 100 m braça i la juvenil Laia López als 100 m esquena. També cal remarcar el tercer lloc de l’aleví Marc Hernández en 50 m braça, dels cadets Sergio Rodríguez i Leire Godoy en els 100 m esquena, qui també va ser tercera en els 100 m braça. En aquesta prova, la montcadenca Laia López va fer el tercer millor temps en la categoria juvenil. La final comarcal tindrà lloc l’11 de maig a Cerdanyola.

Deixa un comentari