Sergio González guanya la Supercopa d’Espanya amb el Barça i obté el seu primer títol de la temporada
El montcadenc va marcar l’1-1 de la final i va ser un dels grans protagonistes del títol del Barça
El montcadenc Sergio González va guanyar la Supercopa d’Espanya amb el FC Barcelona el passat cap de setmana al pavelló municipal d’Alzira, després de vèncer 2-7 a les semifinals el Pozo Múrcia i 3-5 el Movistar Inter a la final.
Sergio González va tenir un paper molt destacat en la final contra el Movistar Inter. El conjunt de Torrejón d’Ardoz va marxar el descans amb la victòria momentània per 1-0. Però, en el minut 3 de la segona part el montcadenc Sergio González va posar l’1-1 en el marcador deixant la final en empat. Els gols d’Antonio Pérez, Adolfo, Dyego i Marcenio van acabar de donar el primer títol de la temporada el Barça.

FC Barcelona
No tinc paraules per descriure el que sento en aquests moments… Gràcies a tothom que m’ha ajudat per aconseguir-ho i a seguir treballant per a què sigui el primer de molts
Sergio González, a través de les seves xarxes socials
“No tinc paraules per descriure el que sento en aquests moments… Gràcies a tothom que m’ha ajudat per aconseguir-ho i a seguir treballant per a què sigui el primer de molts“, afirma Sergio González a les seves xarxes socials. El jugador montcadenc també va ser protagonista en la victòria a les semifinals contra el Pozo Múrcia per 2-7 ficant el gol del 0-3 després de rematar una passada de Dyego.