Atenció ciutadana
Un veí agraix la rapidesa de l’Ajuntament a resoldre una pregunta de temes urbanístics
El dia 27 d’octubre d’enguany vaig anar a l’Ajuntament de Montcada i Reixac a fer una consulta d’urbanisme. Em van adreçar als serveis d’ Urbanisme Municipals i la secretària d’atenció em va informar dels horaris i detalls per aconseguir una entrevista. Vaig dir que era tan sols una pregunta i que tenia certa urgència.
Després d’uns minuts, em va atendre una noia, jove, morena, d’alçada mitjana i amb una amabilitat exquisida, no menys que la de la secretària i la meva qüestió va quedar resolta. Vaig sortir de l’Ajuntament, sorprès, impressionat, per rebre una atenció tan excel·lent que hauria d’ésser normal i que, dissortadament, és excepcional en la majoria d’administracions públiques i de serveis del nostre país.
Encoratjo a que els nostres serveis municipals, inclosa la Policia Local, siguin motiu de satisfacció en el tracte i que, si no poden ratllar l’excel·lència, tinguin almenys un notable en amabilitat. L’atenció al veïnatge hauria de ser prioritària en l’exercici de la funció pública. Necessitem persones adients per a aquesta tasca en un mon nostre on sovint estem sotmesos a molts tràmits burocràtics per tal de poder resoldre els petits problemes domèstics de cada dia. Felicitats!