On està la Policia Local?
Una veïna es queixa de l’absència d’agents per controlar la sortida d’uns autocars escolars d’El Viver
El dilluns 3 de juny els infants de 3 a 5 anys de l’Institut Escola del Viver han marxat d’excursió. La Policia Local no ha vingut. A causa d’unes obres un dels autocars ha hagut de parar en el pont que va a la Ribera. Les voreres són molt estretes. Les famílies s’acomiadaven i envaïen els carrils amb la seva cura i responsabilitat. Els cotxes han passat tota l’estona sense cap mena de control, tot i que les famílies han intentat avisar perquè que redueixen la velocitat. Tampoc hem vist que s’hagin revisat els autocars abans de sortir.
Quan hem trucat a la policia local per preguntar-li ens ha dit que estaven en els tres autocars que sortien des de Montcada Centre.
Som conscients que l’Ajuntament ha d’administrar, però això no pot suposar que es deixi a cap infant, família o escola sense suport en la via pública i amb el perill que suposa.