El pressupost municipal: més festes i menys qualitat en els serveis

Gerard Garrido critica el pressupost del govern municipal per al 2025

Gerard Garrido, regidor d'Esquerra Republicana

Els pressupostos que ha aprovat l’actual equip de govern (PSC-PP-VIVIM) són del tot insuficients per fer front als reptes del present i del futur de la nostra ciutat i demostra realment que les prioritats d’aquest govern municipal són unes polítiques centrades en les festivitats i en no en la qualitat dels serveis.
Ens trobem davant d’un pressupost en què hi ha un increment notable en els recursos destinats a la festa major i a les festes populars, però, en canvi, veiem molts ajustos en altres àmbits fonamentals com el social i l’atenció a la ciutadania, entre d’altres, i Montcada i Reixac, necessita uns pressupostos que s’enfoquin realment a satisfer les necessitats de la ciutadania i a millorar la seva qualitat de vida, i aquests pressupostos no ho compleixen.
Durant la campanya de les eleccions municipals del 2023, els grups del govern van prometre una Montcada i Reixac més neta i més segura i, actualment, ens trobem amb els carrers més bruts que mai, una inseguretat generalitzada per la manca d’efectius policials, per la seva mala gestió del personal i una manca de servei en la recollida de residus. Per això, com sempre ho fem, demanem coherència i responsabilitat política. Montcada i Reixac mereix unes millors polítiques que realment millorin la vida de la gent i, per això, ERC treballarà estretament amb el teixit social, econòmic i associatiu del municipi per aconseguir un municipi que avanci, sense deixar a ningú enrere.

Deixa un comentari