Ampliar la cartera de futurs clients durant un matí

Unes 150 persones participen a la tercera edició, organitzada per Promoció Econòmica

Alguns empresaris de Montcada han explicat les seves experiències professionals
Sílvia Alquézar
El regidor de Promoció Econòmica, Joan Carles Paredes, durant la seva intervenció al Getting Contacts
La jornada ha aplegat 150 persones a l'Hotel Ciutat de Montcada

Prop de 150 persones d’un centenar d’empreses, un terç de les quals són de Montcada i Reixac, han participat aquest matí en la tercera edició del Getting Contacts al municipi, organitzada per la Regidoria de Promoció Econòmica a l’Hotel Ciutat de Montcada. L’objectiu de la trobada és oferir al teixit empresarial un espai “per comunicar-se i cooperar amb la idea de fer contactes i trobar futurs clients”, ha explicat el regidor de Promoció Econòmica, Joan Carles Paredes (CiU), durant la presentació de la jornada, que ha aprofitat també per animar els empresaris “a seguir treballant i innovant per tirar endavant en aquests moments tan difícils”.

La jornada ha començat amb una explicació tècnica sobre el networking –fer contactes comercials– a càrrec de Juanjo Villalobos, gerent de l’empresa Summa Systems que promou el Getting Contacts arreu de Catalunya. “L’assistència a un getting contacts equival a quatre dies de treball”, ha indicat el tècnic en màrqueting, qui també ha lloat la feina que s’està fent des de Promoció Econòmica “per donar eines, fórmules i recursos als empresaris perque puguin fer contactes amb qualitat que els permeti tenir un futur”.

 

L’experiència local. Tres empresaris de Montcada han donat a conèixer als assistents les seves experiències. Anna Garrigós, de la firma Anota que es dedica a la distribució d’ortopèdies a les farmàcies, s’ha mostrat optimista “perquè cal posar molt entusiasme”. La seva empresa es va instal·lar a Montcada fa 2 anys i, en l’actualitat, compta amb 12 persones, alguns de les quals han entrat a treballar durant aquest any: “Em vaig instal·lar al municipi perquè està a prop de Barcelona”. Per la seva banda, l’empresa de transport Moldtrans ja fa 15 anys que està al Pla d’en Coll, està formada per una norantena d’empleats   i és tota una veterana en l’assistència a getting contacts. Per al comercial Iván García, l’empresa s’està reinventat per sobreviure en aquests temps tan difícils: “Hem d’innovar el servei de distribució, per exemple, ara hem arribat a un acord amb una altra empresa per fer el transport i el muntatge”. Tots dos han coincidit a destacar la importància d’organitzar jornades com aquesta perquè “a banda de les noves tecnologies, la visita personal, el fet de veure’s cara a cara continua sent importantíssim per tancar negocis i tenir futurs clients”, ha dit Villalobos.

 

Seccions:
Etiquetes:

Deixa un comentari