Els talls a les línies 3, 4 i 7 comencen diumenge i duraran 5 mesos

Les alternatives passen per fer servir la línia de França, l’estació de metro de Can Cuiàs o els autobusos

A partir d’aquest diumenge, 28 de març, i fins al dia 12 de setembre, les obres de construcció de la nova estació de Rodalies de la Sagrera-Meridiana obligaran a interrompre temporalment la circulació de trens entre les estacions de Sant Andreu Arenal i Arc de Triomf. Aquesta mesura afectarà el trànsit ferroviari de tres de les línies de Rodalies (R3, R4 i R7) de Renfe que creuen Montcada i Reixac. Durant els més de cinc mesos que es preveu durarà l’actuació, l’estació de Sant Andreu Arenal, situada a l’entrada de l’avinguda Meridiana de Barcelona, es convertirà en l’inici i final de recorregut de les línies R3 (Sant Andreu Arenal-Vic), R7 (Sant Andreu Arenal-Martorell), R4 Nord (Sant Andreu Arenal-Manresa) i R4 Sud (Sant Vicenç de Calders-Badalona).

 

Els montcadencs que vulguin anar en tren en direcció Barcelona podran utilitzar la línia R2 (Vilanova/Aeroport-Sant Celoni), la línia de França, que prestarà el servei habitual, o bé les línies R3, R4 i R7, que passen per l’estació de Montcada-Manresa i Montcada Bifurcació però la parada final serà l’estació de Sant Andreu Arenal. Allà podran connectar amb la línia L1 del metro o bé amb el servei d’autobusos urbans de la ciutat comtal. Els montcadencs també poden utilitzar la línia L11 de metro, a Can Cuiàs, com alternativa per desplaçar-se al centre de Barcelona. Una altra opció per als usuaris de les R4 i R7 en direcció a Barcelona és baixar-se a l’estació Montcada-Manresa i caminar fins a l’estació de França. La Generalitat de Catalunya, l’Adiministrador d’Infraestructures Ferroviàries (Adif) i Renfe reforçaran els equips d’atenció al client i de seguretat a les estacions afectades i han facilitat un telèfon i un web d’informació als clients: 902 410 041 i www.rodaliesdecatalunya.cat.

 

A partir del proper 28 de març, l’Adif iniciarà l’execució de les obres de la construcció de l’estructura de la nova estació de Sagrera-Meridiana, que es convertirà en un dels principals intercanviadors de Barcelona i que donarà servei a les línies R3, R4 i R7 de Rodalies i a les línies L1 i L5 i les futures L4 i L9 del Metro. El projecte, que té un pressupost de 34,3 milions d’euros, preveu la creació d’una andana central de 200 metres de longitud, el descens del rasant ferroviari del túnel actual i la construcció de dos vestíbuls.

Seccions:

Deixa un comentari