El telèfon i Internet, els canals prioritaris per contactar amb el CAP

L’Institut Català de la Salut insta la ciutadania a evitar els desplaçaments presencials i a comunicar-se prèviament amb el centre

Campanya de l'ICS per recordar com contactar amb els Centres d'Assistència Primària
ICS
L'Institut Català de la Salut (ICS) recorda a la ciutadania que la pandèmia del coronavirus ha obligat els CAP a reorganitzar-se per poder oferir una atenció "segura i de qualitat" i, per tant, insta els usuaris a contactar amb el centre abans d’anar-hi per poder dirigir-los al professional més adequat per fer–ne el seguiment. "D’aquesta manera evitaran desplaçaments innecessaris, esperes, i sales plenes i millora l’accessibilitat i la capacitat resolutiva de l’atenció primària", assenyala el comunicat del departament.
 
La ciutadania pot contactar amb els CAP a través de quatre canals. Per telèfon, trucant directament al CAP Montcada i Reixac (935 750 544), al CAP Les Indianes (935 752 601) o bé a la central de trucades de l’Institut Català de la Salut: 933 268 901. Després d'explicar la necessitat, un professional del CAP es comunicarà amb el pacient també per telèfon. A través d’Internet, el contacte es pot fer enviant un missatge a través del web de programació de visites o bé enviant una eConsulta al referent sanitari a través de La Meva Salut. En ambdós casos es contactarà via telèfon amb la persona usuària.
 
D'altra banda, en cas de qualsevol incidència, la Regidoria de Salut recorda als usuaris la importància de deixar constància de les queixes que pugui haver per escrit perquè puguin ser analitzades i valorades per la direcció del CAP.
Seccions:
Etiquetes:

Deixa un comentari